poniedziałek, 20 października 2008

Chateau Le Raz




Ostatnio miałem ochotę na coś słodkiego za rozsądną cenę. Pierwsze co mi przyszło do głowy to południowy zachód Francji.


Miałem do wyboru Montbazillac i Montravel, długo się nie musiałem zastanawiać gdyż do wydania miałem 40 PLN, padło na Chateau LE RAZ z Montravel.


Bardzo przyjemne wino, lekko słodkie, świerze, idealne dla kogoś kto nie pija win wytrawnych.

Pierwszy smak jaki przyszedł mi do głowy to smak naszych polskich jabłek, dalej smak pomarańczy z miodowym zakończeniem.

Wszystko idealnie pasuje do siebie, świeżość, słodycz i rześkość.

Wino mimo ze słodkie nie pasuje do wszystkich ciast, moim zdanie idealnie komponowało by się z ciastami z owocami np. babki owocowe, rolady z bitą śmietaną, spróbowałem z murzynkiem i niestety murzyn zdominował smak.

Cena 35 PLN,

Brak komentarzy: