czwartek, 26 sierpnia 2010

Coppa Cocktails Mojito

Nie byłem pewny czy pisać o tym trunku ale stwierdziłem że warto podzielić się wrażeniami szczególnie jeśli jest to dość nowy produkt na naszym alkoholowym rynku.
Ostatnio modne stały się gotowe drinki, zawsze to łatwiejsze rozwiązanie i zapewne tańsze. Tylko czy w piciu drinków chodzi o ilość czy jakoś ?
Nie przeczę że drinkiem nie można się dobrze napić ale mi osobiście drink kojarzy z liczbą pojedynczą-( 1 szt a nie 10), latem, plażą i oryginalnym smakiem i wyglądem.

Od niedawna pojawił się nowy zestaw czterech cocktaili Coppa, do wyboru jest:
Mojito, Mai Tai, Cosmopolitan i Long Island.
Wszystkie ładnie się prezentują na półce, butelka jest w kształcie szejkera obciągnięta folią imitującą metal. Bardzo fajnie to wygląda i od razu rzuca się w oko, ja zdecydowałem się się na Mojito ponieważ bardzo lubię ten smak.
Obowiązkowo schłodziłem, znalazłem odpowiedni kieliszek i się bardzo zdziwiłem.
Smak moim zdaniem mocno odbiega od Mojito jakie znam, na przód wybija się imitacja limonki a później tylko słodycz. Słodkie jak diabli, nieorzeźwiające i nudne, przez tą słodycz już po pierwszym małym drinku miałem dosyć. Wydawał mi się sztuczny, chemiczny, butelkę 0,7 w której zawartość alkoholu wynosi 10% męczyłem tydzień czasu, nie wiem jak pozostałe i nie mam zamiaru sprawdzać. Może jestem zbyt wybredny.
Za wygląd daje 10 na 10 ale smak to 2, zdecydowanie obstaje przy drinkach przyrządzanych ze składników a nie gotowych.
Jeszcze cena podobno ok 28-29 PLN za 0,7.
A to mój sprawdzony przepis

Składniki:

  • 40 ml rumu
  • limonka
  • łyżeczka cukru trzcinowego
  • 7-8 liści mięty
  • woda gazowana
  • lód
Smacznego !!!!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witam!
Nie zgodzę się z Twoją oceną tegoż drinka. Jeżeli chodzi o gotowe i dostępne na rynku gotowe drinki mojito, to ten jest najlepszy, dostępne są również firmy Bacardi i Sobieski. Bacardi 700ml i 60-70 zł, strasznie mnie rozczarował, Sobieski również. Ten Coppa jest naprawdę smaczny, jeżeli tak można określić drinka. Fakt, jest słodki, ale jeżeli piłaś mojito poza granicami naszego kraju, a zwłaszcza w Ameryce Południowej nie powinno Cię to dziwić. Aha, musisz wlać schłodzony koktajl do szklanki z rozkruszonym lodem :)

Pozdrawiam,
Nadja

Anonimowy pisze...

Ja również nie zgodzę się z artykułem. W porównaniu do innych gotowych drinków (szczególnie mojito), ten jest naprawdę niezły jeśli można tak powiedzieć. Jednak zgodzę się z przedmówcą, że koniecznie trzeba go dobrze schłodzić. Pozdrawiam