piątek, 13 marca 2009

Mc Guigan Low Alcohol


Napis na etykiecie wina Low Alcohol wzbudził moje zainteresowanie, rzadko się zdarza by ktoś się chwalił niska zawartością alkoholu. Mc Guigan chardonnay zawiera tylko 9,5%, więc idealne wino dla kierowcy. Ociepliło się więc postanowiłem skusić się na białe, ponieważ byłem niecierpliwy to nie czekałem aż się schłodzi i od razu odkręciłem zakrętkę.
Mimo że temperatura pokojowa to wino było łagodne, świeże, sporo wyczułem cytrusów i sok jabłkowy. Schłodzone jeszcze lepsze, leciutkie bez goryczki i kwasowości. Idealne wino do sałatek lub do ogrodu jeśli ktoś ma.
Boje się czy nie zaszkodzi mu ta niska zawartość alkoholu, w naszym kraju co mocniejsze to lepsze więc ciekawe jak będą reagować ludzie,
trzymam kciuki by się przyjęło.
Cena przyzwoita 29 PLN.

Ciekawe czy pił czy trenował do You Can Dance

Brak komentarzy: